Prijaviti se mogu svi koji posjeduju AAI@EduHr elektronički identitet.

Povodom Međunarodnog dana materinskog jezika

1 1 1 1 1 4.40 (Glasova: 10)

Hrvatski jezik1

   U početku,  riješimo dvojbe oko toga treba li reći materinski ili materinji jezik. U hrvatskomu jeziku oba oblika imaju svoje mjesto, samo što je prvi oblik češći od drugoga po učestalosti tvorbe imenica nastavkom -ski. Stoga on ima stanovitu prednost.

   Što znači materinski jezik, kakav je to jezik i što on obuhvaća?

 

 

Adrian Mole (karakterizacija lika)

1 1 1 1 1 4.33 (Glasova: 6)

Adrian Mole 1

Piše: Laura Rogar, 7.a

Primjer uspješne karakterizacije lika (S. Townsend, "Tajni dnevnik Adriana Molea")

   Kako bismo shvatili Adrianov odnos prema drugima, najprije moramo shvatiti njegov odnos prema samom sebi.

   Bio je poprilično samouvjeren, što je pokazao kada se nazvao intelektualcem. Smatrao se na neki način milostivim (kada kaže da je dopustio psu da spava s njim, kaže to gotovo bahato kao da se želi prikazati nekakvim spasiteljem). Zato mislim da je bio umišljen.

 

Međunarodni dan materinskog jezika

1 1 1 1 1 4.62 (Glasova: 21)

Materinski jezik 1

   Međunarodni dan materinskoga jezika obilježava se svake godine 21. veljače od 2000. godine s ciljem unapređivanja, učenja i razvoja materinskog jezika, te njegovanja jezične i kulturne različitosti i višejezičnosti.

   Materinski jezik prvi je jezik koji neka osoba nauči u svojoj obitelji. Stručnjaci tvrde da je znanje materinskog jezika vrlo važno pri formiranju mišljenja. Istraživanja su pokazala da osoba koja nije svladala svoj materinski jezik ima problema s učenjem ne samo drugih jezika već i s učenjem uopće.

Kriteriji vrednovanja i ocjenjivanja u Hrvatskom jeziku

1 1 1 1 1 2.25 (Glasova: 8)

pdfKriteriji_praćenja_vrednovanja_i_ocjenjivanja__sumativno_vrednovanje.pdf

pdfKriteriji_praćenja_vrednovanja_i_ocjenjivanja__formativno_vrednovanje.pdf

Opće upute za pisanje lektire

1 1 1 1 1 4.00 (Glasova: 16)

OPĆE UPUTE ZA PISANJE LEKTIRE

lektira

 

Novi broj Lahora

1 1 1 1 1 3.63 (Glasova: 52)

 I evo, napokon, novi Lahor je tu!
Ove godine puno novosti ima,
ali vjerujte, iznenadit ćete se njima.
Naše „male“ genijalce pohvalit će svatko,
no uvjerite se da to uopće nije lako.
Dok neki vrijedno zagrijavaju stolice,
neki pak, čitaju naše putositnice.
Ima ovdje i stvari o kojima ni sanjali niste;
školski su hodnici postali modne piste!

Kako smo obilježili Svjetski dan djece

1 1 1 1 1 3.95 (Glasova: 43)

naslovna Kopiraj

   20. studenoga 2012. na Svjetski dan djece naša je profesorica odlučila da se neki od nas, dobrovoljci, okušaju kao profesori pa smo jedan sat održali sat književnosti po uzoru kako ga vodi naša profesorica, a drugi sat smo imali kviz iz poznavanja jezičnog gradiva koje smo dosad učili u 5.r.

   Nije bilo lako sat ni pripremiti, ni održati ga. Na početku sam imala tremu, ali sam se kasnije opustila pa čak i podviknula na neke brbljavce. Bilo je zabavno.

                                                                                           Tara Španiček, 5.a

Terenska nastava u Karlovcu, Dubovcu i Turnju

1 1 1 1 1 4.86 (Glasova: 7)

 
Karlovac_1  Izlet u Karlovac i Dubovac se činio kao nešto neobavezno - malo ćemo prošetati po tvrđi, malo po gradu, ponešto naučiti i - vratiti se kući. Međutim, ispostavilo se da Karlovac nije samo grad s neuglednim autobusnim kolodvorom na kome se ni autobus ne zaustavlja dulje od pet minuta. Prođemo kroz njega na putu prema moru i natrag svake godine, barem jednom, nikad se ne zaustavljajući i ne misleći da taj grad ima što pokazati. Dakle, jasno je - prevarili smo se!

Dani hrvatskoga jezika (11.-17. ožujka)

1 1 1 1 1 4.25 (Glasova: 12)

ucenici

    Pripremajući se za Dane hrvatskog jezika, učenici 7.c razreda dobili su zadatak u parovima i grupno informirati se o događajima vezanim uz razvoj hrvatskoga jezika  od početaka pismenosti do današnjih dana koristeći se svim raspoloživim izvorima.

Grad pod krovom

1 1 1 1 1 4.19 (Glasova: 21)


grafit

      Ne znamo koliko dugo je naš ravnatelj Žarko Kozina čuvao ovu tajnu od nas, ali kad smo tog ponedjeljka ušli u školu, svi smo se ugodno iznenadili. Učenici su dočekivali nastavnike na vratima i gotovo ih za ruku vodili pred zid koga su oslikali grafiteri Krešimir Buden i Slaven Kosanović Lumar. Nikome tog ponedjeljka osmijeh nije silazio s lica. U mračnom školskom atriju osvanuo je veseli grad s neboderima koji se živahno naginju u svim smjerovima pa ne znaš tko koga zagleda: učenici njih ili oni učenike! Vesele boje za veseli duh naše škole!
     Ove fotografije smo snimili mi, ali ni medijima nismo "utekli" pa donosimo i linkove iz "Večernjeg lista" i "24 sata" koji su naš "grad pod krovom" predstavili javnosti.

Kakav si učenik?

1 1 1 1 1 4.60 (Glasova: 21)
imagesljp

 

 

Prema odnosu prema nastavi, nastavniku i suučenicima, učenici se dijele u nekoliko skupina s određenim karakteristikama. Uzmi malo vremena, pročitaj i odredi kojoj skupini pripadaš!

 

 

Satnica i kalendar

S. Prije p. Poslije p.
1. 8.00-8.45 14.00-14.45
2. 8.55-9.40 14.50-15.35
3. 9.50-10.35 15.45-16.30
4. 10.40-11.25 16.40-17.25
5. 11.30-12.15 17.30-18.15
6. 12.20-13.05 18.20-19.05
7. 13.10-13.55  

jpg Kalendar 2018/19

Obrasci

jpg Ispričnica roditelja

jpg Upis u drugu školu

jpg Ispis iz izborne

jpg Ispisnica iz OŠ

Office365

Profesori i učenici imaju pravo na besplatni Office365.

Upute za preuzimanje