- Kaufland škola voća i povrća -glasanje za VIP škole ( 03. 05. 2024. )
- Privremeno radno vrijeme knjižnice ( 03. 05. 2024. )
- Bravo Jakove!!!! ( 29. 04. 2024. )
- Rad školske knjižnice ( 26. 04. 2024. )
- Noć knjige sa Sanjom Pilić ( 26. 04. 2024. )
- Šahovski turnir u školi ( 24. 04. 2024. )
- Izložba učeničkih radova u Knjižnici Vrapče ( 19. 04. 2024. )
- Bravo Anika Sara!!! ( 15. 04. 2024. )
- Poziv na dječju utrku Trk!! Za zdravlje!! Korak prema zdravoj budućnosti ( 12. 04. 2024. )
- Program ODMORKO tijekom školske godine ( 11. 04. 2024. )
Obavijest o upisu u srednje škole
Dragi roditelji i učenici 8. razreda,
u srijedu 27. svibnja Ministarstvo znanosti i obrazovanja donijelo je ODLUKU O UPISU UČENIKA U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021.
Ovom odlukom propisani su postupak i rokovi za upis u 1. razred srednje škole za 2020/2021. godinu.
Stručna služba će u suradnji s razrednicima 8. razreda informirati učenike i roditelje o postupku upisa.
Odluku možete pročitati na sljedećoj poveznici:https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2020_05_62_1240.html
Želimo svim našim osmašima da se uspješno upišu u svoju željenu srednju školu!
OBAVIJEST O POHAĐANJU IZBORNE NASTAVE U ŠKOLI U ŠK.GOD.2020/2021
Poštovani roditelji,
ukoliko učenik u slijedećoj šk.godini neće pohađati neki predmet izborne nastave, potrebno je ispuniti Zahtjev za ispis sa izbornog predmeta i poslati ga na kraju nastavne godine, a najkasnije do 30.lipnja 2020. na službenu mail adresu škole Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Zaprimljeni Zahtjev biti će stavljen na glasanje Vijeću učitelja.Ukoliko se Zahtjev ne pošalje,smatramo da učenik nastavlja sa pohađanjem izborne nastave.
Zahtjev možete pronaći u rubrici Obrasci na desnoj strani ove web stranice.
Obavijest za roditelje i učenike 8. razreda
Dragi roditelji i učenici 8. razreda, stigla je obavijest Ministarstva znanosti i obrazovanja u vezi upisa u srednje škole.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja pripremilo je Odluku o upisu u prvi razred srednje škole. Za razliku od prethodnih godina, kada se dostava dokumentacije učenika provodila osobno, sada se daje mogućnost slanja dokumentacije elektroničkim putem čime se cijeli postupak modernizira i ubrzava, a roditeljima i učenicima omogućuje da ne moraju osobno dolaziti u škole.
Ministarstvo je dakle propisalo mogućnost dostave prijavnica za upis, kao i dokumenata o ispunjavanju posebnih uvjeta za upis, i elektroničkim putem. Isto tako, nakon objave konačnih ljestvica poretka kandidata - 25. srpnja 2020. učenici ili roditelji/skrbnici upisnice u srednju školu mogu dostavljati i elektroničkim putem, što do sada nije bilo moguće.
Upis učenika u I. razred srednje škole događa se u specifičnim okolnostima tijekom ove školske godine - epidemija koronavirusa, štrajk, provedba nastave na daljinu, kasniji završetak nastavne godine za 12 dana u odnosu na prošlu godinu zbog nadoknade nastave izgubljene u štrajku. Sve je to utjecalo na upisne rokove u Ljetnom upisnom roku, a oni su uvjetovani postupcima i tehničkim uvjetima tijekom elektroničkih prijava i upisa u srednje škole koji moraju biti takvi da svima daju jednake prilike. Objava konačnih ljestvica poretka kandidata ove godine iznimno je pomaknuta na 25. srpnja 2020. s obzirom na kasniji završetak nastavne godine, što je 12 dana kasnije u odnosu na prošlu godinu. Međutim, učenici i roditelji mogu sve obaviti elektronički – na daljinu.
Link za obavijest na web stranicama Ministarstva: https://mzo.gov.hr/vijesti/mzo-upisi-u-srednje-skole-online-ne-mora-se-vise-fizicki-doci-u-skole/3742
OBAVIJEST O ORGANIZACIJI NASTAVE OD 25.05.2020.
Poštovani roditelji,
od ponedjeljka, 25.05.otvaramo vrata škole svim učenicima razredne nastave i posebnih razrednih odjela.Nastavu kao i do sada organiziramo u dvije smjene.
Raspored trajanja nastave:
JUTARNJI TURNUS OD 8,00 DO 11,25
POPODNEVNI TURNUS OD 14,00-17,30
U jutarnjem turnusu su slijedeći razredni odjeli:
1a,1b,1c
2a,2b,2c,2d
4a.4b.4c.4d
PSP 1.-4 razred, PSP 5.-8 razred
U popodnevnoj smjeni su slijedeći odjeli:
1d
3a,3b,3c,3d,3e
Učenici će u određeno vrijeme stati na oznaku svog razreda u školskom dvorištu i poštujući razmak pričekati učiteljicu koja će doći po njih.
Ulaskom u zgradu prvo će dezinficirati obuću i ruke, presvući papuče i ostaviti jaknu i vrećicu sa cipelama u ormariću ili garderobi.Nakon toga slijedi pranje ruku vodom i sapunom i odlazak u učionicu.Mjesto koje zauzmu u učionici biti će njihovo do kraja nastave i neće ga mijenjati.
Početak nastave predviđen je za razgovor o mjerama higijene i održavanja distance, te o novim pravilim ponašanja u školi.Također će se provesti i vježba ponašanja za vrijeme potresa.
Osim na našoj web stranici već objavljenih mjera HZJZ kojih ćemo se obvvezno pridržavati u nastavi ćemo raditi prema Preporukama za organizaciju rada u razrednoj nastavi i uputama za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastaveupute MZO
Učenici će u u učionicama sjediti u razmaku od 1,5m.Fizički kontakt među učenicima druge odgojno obrazovne skupine biti će smanjen na minimum.
Mliječni obrok i ručak učenicima će biti serviran u blagovaonici.Mliječni obrok biti će raspoređen na dva velika odmora a ručak u tri smjene.
U školi će se održavati redovna i izborna nastava.Izvannastavne aktivnosti, dopunska i dodatna nastava neće se održavati isto kao niti nastava TZK.Umjesto uobičajene nastave TZK učenici će imati kratke vježbe razgibavanja u trajanju od 5 minuta na otvorenom.Dio nastave kad god će biti moguće održavati će se na otvorenom ali bez fizičkog kontakta sa ostalim razrednim odjelima.
Nastava traje u vremenskim okvirima 4 školska sata osim nastave produženog boravka koja traje najdulje do 17,00 sati.
U školsku zgradu zabranjen je ulazak roditeljima koji mogu dopratiti dijete najdalje do ulaza.Informacije za roditelje ne održavaju se u školi nego preko e-maila ili po dogovoru sa razrednikom.
Osobe koje dolaze po djecu nakon škole čekaju u vrijeme koje su dogovorili sa učiteljicom koja im dovodi dijete pred ulaz.
Važno za sve učenike:
obvezne su papuče koje se nose isključivo u zatvorenom prostoru
poželjno je da svako dijete ima svoju bočicu za vodu
u školi imamo sve što je potrebno za održavanje higijene, molimo da dijete donese samo svoje papirnate maramice
Dragi roditelji hvala Vam na povjerenju koje ste nam ukazali slanjem svoje djece na nastavu.Budite uvjereni da ćemo učiniti sve za njihovu sigurnost.
Dragi naši učenici jedva čekamo da vas vidimo u ponedjeljak.Naša škola je bez vas bila tužna i pusta.Svi Vam želimo veliku dobrodošlicu!
Vidimo se u ponedjeljak!
Vaša ravnateljica:
Danica Rajković
OBAVIJEST O POČETKU TESTIRANJA ZA UPIS U PRVI RAZRED ŠK.GOD.2020/2021
Dragi roditelji budućih učenika prvih razreda,
u ponedjeljak 25.5.2020. počinju pedagoška testiranja u našoj školi.
Za testiranje u školi naručujete se preko mailova:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Termini testiranja se održavaju prijepodne od 9-12 i poslijepodne od 14-18:30.
O dokumentima koje trebate donijeti u školu pročitajte u nastavku.
Na razgovor u školu (testiranje psihofizičke spremnosti djeteta) potrebno je donijeti OIB i JMBG djeteta te presliku domovnice i rodnog lista.
Roditelji koji su zainteresirani za upis djeteta u produženi boravak trebaju na taj razgovor donijeti i slijedeće dokumente:
1.ako su oba roditelja zaposelna - elektronički zapis o radno pravnom statusu za svakog roditelja sa Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne stariji od 15 dana)
2.ako dijete živi uz zaposlenog samohranog roditelja koji koristi pravo na novčanu pomoć u sustavu socijalne skrbi - porvtrda od poslodavca o zaposlenju i potvrda CZSS-a
3.za djecu invalida Domovinskog rata ako je drugi roditelj zaposlen - potvrda nadležnog Ministarstva i potvrda o zaposlenju za drugog roditelja
4.za djecu sa teškoćama u razvoju - medicinska dokumentacija
5.za djecu bez roditelja ili zanemarenoga roditeljskog staranja, djecu koja žive u teškim zdravstvenim i socijalnim uvjetima i djecu koja primaju dječju doplatak - potvrda nadležnoga CZSS
Za jednog učenika predvidjeli smo 45 minuta, od čega cca 15 minuta moramo odvojiti za dezinfekciju prostora.
Molimo roditelje/staratelje da se pri dolasku strogo pridržavaju mjera HZJZ.
Strogo je zabranjeno dovoditi dijete sa bilo kakvom vrstom respiratornih simptoma (isto se odnosi i na pratnju).Za svako dijete koje će zbog eventualne bolesti biti spriječeno pristupiti testiranju osigurati ćemo dodatni termin.
I djetetu i roditelju pri ulasku u školu izmjerit ćemo temperaturu beskontaktnim toplomjerom, uz davanje kontakt podataka.
Obvezna je dezinfekcija obuće i ruku.
Tek nakon ovog postupka moguće je daljnje kretanje po školskoj zgradi i odlazak u prostoriju za testiranje.
Napominjemo da Oš grofa Janka Draškovića upisuje isključivo djecu sa svojeg upisnog područja. Iznimke su jedino braća ili sestre učenici naše škole sa drugog upisnog područja.
Hvala na razumijevanju.
UPUTE HZJZ ZA 25.05.2020.
upute vrtići i škole od 25.05.2020.
Poštovani roditelji,
u privitku su upute HZJZ vezano za pohađanje nastave ućenika nižih razreda, posebnih razrednih odjela i učenika koji imaju pomoćnike u nastavi od 25.svibnja 2020.
Molim Vas da pozorno pročitate Upute i donesete odluku iskazujete li interes da Vaše dijete počinje pohađati nastavu u školi od 25.05.2020.
Podatak o tome dostavite učiteljici Vašeg djeteta do četvrtka 21.svibnja u 11 sati.Molim Vas za poštivanje rokova jer smo u obvezi slanja Izvješća Gradskom uredu za obrazovanje, a također moramo izvršiti i organizacijske pripreme vezano uz dolazak učenika.
Nastavno na Vaš interes i broj učenika koji će doći na nastavu u školu 25.05. protokol škole objaviti ćemo na našoj web stranici u petak, 22.05,2020.
Škola će kao i uvijek do sada poduzeti sve potrebne mjere za sigurnost učenika i zaposlenika u okvirima uputa HZJZ.
Ravnateljica:
Danica Rajković,prof.
OBAVIJEST O ODGAĐANJU POSTUPKA UPISA U PRVI RAZRED U ŠKOLI
Poštovane, Poštovani,
vezano uz upite o nastavku upisa djece u prvi razred osnovne škole obavještavamo vas da se aktivnosti oko upisa djece u 1. razred osnovne škole od 11. svibnja 2020. provode liječnički pregledi djece prema uputama HDŠSM i HZJZ, o čemu su obaviješteni svi osnivači i sve osnovne škole.
Utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta, odnosno učenika zbog upisa u prvi razred, koji provode Stručna povjerenstva škola i ureda nadležnih za obrazovanje, za sada se još neće provoditi.
Upute za način i vrijeme njihova provođenja škole i upravni odjeli u županijama nadležni za obrazovanje te Gradski ured za obrazovanje Grada Zagreba dobit će kada o tome budu donesene potrebne odluke.
Ministarstvo je pokrenulo žurne izmjene Pravilnika o postupku utvrđivanja psihofizičkog stanja djeteta, učenika te sastavu stručnih povjerenstava gdje je postupak upisa u prvi razred osnovne škole reguliran, a u kontekstu izvanredne situacije pandemije koronavirusa.
S poštovanjem,
Uprava za odgoj i obrazovanje
UPISI U PRVI RAZRED ŠK.GOD.2020/2021
Dragi roditelji budućih učenika prvih razreda,
termine za pregled kod školske liječnice dr.Nede Ferenčić-Vrban možete dobiti na aplikaciji www.terminko.hr
Za testiranje u školi naručujete se preko mailova:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
O dokumentima koje trebate donijeti u školu pročitate u nastavku.
Na razgovor u školu (testiranje psihofizičke spremnosti djeteta) potrebno je donijeti OIB i JMBG djeteta te presliku domovnice i rodnog lista.
Roditelji koji su zainteresirani za upis djeteta u produženi boravak trebaju na taj razgovor donijeti i slijedeće dokumente:
1.ako su oba roditelja zaposelna - elektronički zapis o radno pravnom statusu za svakog roditelja sa Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne stariji od 15 dana)
2.ako dijete živi uz zaposlenog samohranog roditelja koji koristi pravo na novčanu pomoć u sustavu socijalne skrbi - porvtrda od poslodavca o zaposlenju i potvrda CZSS-a
3.za djecu invalida Domovinskog rata ako je drugi roditelj zaposlen - potvrda nadležnog Ministarstva i potvrda o zaposlenju za drugog roditelja
4.za djecu sa teškoćama u razvoju - medicinska dokumentacija
5.za djecu bez roditelja ili zanemarenoga roditeljskog staranja, djecu koja žive u teškim zdravstvenim i socijalnim uvjetima i djecu koja primaju dječju doplatak - potvrda nadležnoga CZSS
Ako se za uključivanje u produženi boravak prijavi veći broj učenika, a škola zbog ograničenih prostornih i kadrovskih uvjeta ne može povećati broj odgojno-obrazovnih skupina,prioritet pri uključivanju u produženi boravak škola utvrđuje na osnovu navedenih kriterija koji su određeni Programom javnih potreba u odgoju i obrazovanju Grada Zagreba u 2020. (Službeni glasnik Grada Zagreba)
Termin za testiranje djeteta moguće je odabrati u jutarnjim ili poslijepodnevnim satima, pa molimo da pri slanju maila naznačite želite li jutarnji ili popodnevni termin.Jutarnji termini su od 9-12 sati a popodnevni od 14-18,30 sati.
Za jednog učenika predvidjeli smo 45 minuta, od čega cca 15 minuta moramo odvojiti za dezinfekciju prostora.
Molimo roditelje/staratelje da se pri dolasku strogo pridržavaju mjera HZJJ.
Strogo je zabranjeno dovoditi dijete sa bilo kakvom vrstom respiratornih simptoma (isto se odnosi i na pratnju).Za svako dijete koje će zbog eventualne bolesti biti spriječeno pristupiti testiranju osigurati ćemo dodatni termin.
I djetetu i roditelju pri ulasku u školu izmjerit ćemo temperaturu beskontaktnim toplomjerom, uz davanje kontakt podataka.
Obvezna je dezinfekcija obuće i ruku.
Tek nakon ovog postupka moguće je daljnje kretanje po školskoj zgradi i odlazak u prostoriju za testiranje.
Napominjemo da Oš grofa Janka Draškovića upisuje isključivo djecu sa svojeg upisnog područja.Iznimke su jedino braća ili sestre učenici naše škole sa drugog upisnog područja.
Unaprijed molimo roditelje za razumijevanje.
NAGRADNI NATJEČAJ VELEPOSLANSTVA AUSTRALIJE
Veleposlanstvo_Australije_objavljuje.docx
Dragi učenici 1.-6. razreda pozivamo vas da učestvujete na ovom zabavnom natječaju!
MEĐUNARODNO MATEMATIČKO NATJECANJE "KLOKAN BEZ GRANICA"
Međunarodna udruga "Klokan bez granica" (AKSF) odobrila je održavanje odgođenog natjecanja Klokan bez granica 2020. u rujnu 2020.
Natjecanje će se održati 17.rujna 2020. s početkom u 12,30 sati prema uobičajenim pravilima.Za natjecanje vrijede prijave od ove školske godine.
Sukladno uputama Hrvatskog matematičkog društva učenicima 8.razreda biti će vraćen iznos od 10 kn ( od ukupno 15 koliko su uplatili.)
Organizacija rada u školi od 11.05.2020.
Poštovani roditelji,
temeljem zaključka Vlade Republike Hrvatske od 23.04.2020. i uz preporuke HZJZ od 29.05.2020. osnovne škole u Republici Hrvatskoj otvaraju se za učenike nižih razreda u ponedjeljak, 11.05.2020.Učitelji razredne nastave,produženog boravka i stručni suradnici raditi će u mješovitom modelu nastave (nastava u školi ali u promijenjenim uvjetima u odnosu na redovitu nastavu) sa učenicima čiji roditelji su potpisali Izjavu o pohađanju nastave.Svi ostali učenici kao i do sada nastavljaju rad u nastavi na daljinu.Učitelji engleskog jezika,katoličkog i islamskog vjeronauka te izbornog predmeta njemačkog jezika i dalje će raditi u modelu nastave na daljinu.
Škola je sukladno preporukama opremljena svim potrebnim higijenskim i dezinfekcijskim sredstvima, koja će se koristiti prema preporukama HZJZ.U organizaciji rada škola se u potpunsoti pridržava uputa HZJZ.
Svi roditelji čija djeca u ponedjeljak dolaze na nastavu dužni su pred školom ispuniti i potpisati originalnu izjavu.Molimo roditelje da ponesu svoje kemijske olovke.
Nastavu započinjemo u dvije skupine
1 i 2 razred učiteljica Jelena Čoga Jurić / učiteljica u PB Marina Ančić- učenici dolaze u školu u 8,00 sati
3 i 4 razred učiteljica Mirjana Herceg - učenici dolaze u školu u 8,15 sati
Učiteljice skupina i voditeljica PB poslale su roditeljima detaljne upute sa rasporedom sati i organizacijom nastavnog dana učenika.Molimo roditelje da se tih uputa pridržavaju u cijelosti.
U školsku zgradu roditelji nemaju pristup već dijete čekaju u školskom dvorištu.Učenici koji pohađaju klasičnu nastavu odlaze kući sami ako je roditelj to potvrdio u pisanoj Izjavi.
U slučaju poremećaja zdravstvenog stanja djeteta (temperatura,suhi kašalj,respiratorne smetnje) roditelji će odmah biti pozvani u školu i dužni su odvesti dijete k liječniku.
Svi učenici u školi će uzimati hranu;klasična nastava mliječni obrok a PB mliječni obrok,ručak i užinu.Jelovnik za idući tjedan nalazi se na web stranici.
Dijete u školi komunicira sa učiteljicom i voditeljicom produženog boravka i po potrebi sa stručnim suradnicima.Sa ostalim osobljem škole djeca nemaju kontakte.
Svi mi koji radimo učiniti ćemo sve da našim učenicima i u ovim,izmijenjenim uvjetima nastava bude zanimljiva.Nadamo se da su se zaželjeli škole i želimo im dobrodošlicu!!!!
Ravnateljica:
Danica Rajković,prof.
UPUTE HZJZ
Poštovani roditelji,
molimo Vas da pozorno proučite upute HZJZ o organizaciji nastave koje se nalaze na povezniciUpute-vrtici-i-skole-29-4-2020-finalno_copy_copy.pdf
Molimo Vas da sukladno preporukama na poveznici dovodite djecu u školu samo ukoliko niste u mogućnosti ostaviti ih kod kuće pod nadzorom odrasle osobe.
Od Vaših razrednika dobiti ćete Izjavu o suglasnosti za pohađanje nastave koju ste ukoliko se odlučite za dolazak Vašeg djeteta dužni potpisati.Odluku o dolasku ili nedolasku Vašeg djeteta neće biti moguće promijeniti idućih 14 dana kada će se donijeti nove mjere Nacionalnog stožera za civilnu zaštitu.
S obzirom na ozbiljnost situacije i važnosti brige za zdravlje naših učenika i zaposlenika molimo Vas za punu suradnju kako bismo mogli na vrijeme pripremiti sve potrebno za početak nastave 11.05.2020.
Čuvajmo sebe,svoje bližnje i sve s kojima smo u kontaktu!
Ravnateljica:
Danica Rajković,prof.
PREPORUKE ZA ORGANIZACIJU RADA U RAZREDNOJ NASTAVI I UPUTE ZA VREDNOVANJE I OCJENJIVANJE U MJEŠOVITOM MODELU NASTAVE
Poštovani roditelji,
na poveznici se možete informirati o preporukama vezanima uz organizaciju rada u razrednoj nastavi kao i vrednovanju i ocjenjivanju u mješovitom modelu nastave.
Upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave
Virtualni pano
Noć knjige 2020.
Svake se godine 23. travnja na Svjetski dan knjige i autorskih prava organizira manifestacija Noći knjige, a ove se godine ona održala virtualno. Tema su bile knjige koje su promijenile svijet, a naši su učenici na mrežnoj stranici virtualne knjižnice svakodnevno mogli otvarati jedan kalendarski datum i otkriti pojedino djelo koje je promijenilo naš svijet ili utjecalo na njega.
Svaki novi dan donosio je i nove zadatke pa su tako učenici mogli čitati, pisati, crtati, fotografirati i snimati u sklopu raznolikih aktivnosti, a rezultate njihova rada objavili smo virtualnoj knjižnici. Na samu Noć knjige učenici su zaigrali kviz te ponovili naučeno o predstavljenim književnim naslovima i dobili zahvalnicu za sudjelovanje.
Više članaka ...
- Zaključavanje dječjih i školskih igrališta
- Anketa za roditelje
- Obavijest o proljetnim praznicima
- Besplatno savjetovanje za roditelje
- Virtualna izložba učeničkih radova
- Novo!!! Dječji časopisi Moj planet i Prvi izbor u digitalnom obliku
- Novo!!! Smib i Modra lasta u digitalnom obliku!!!
- WEBINAR Kako pomoći sebi i djeci nositi se s tjeskobom strahom
- Grofova virtualna knjižnica #ostanidoma
- Savjeti za učenje u online nastavi
- Obavijest o stanju školske zgrade
- Odluka o radu škole od dana 20.3.2020.
- Odluka o zatvaranju dječjih igrališta pokraj škola i dječjih vrtića
- Mali savjeti iz školske knjižnice
- Obavijest kandidatima o rezultatu izbora - natječaj za učitelja/icu biologije