Profesori 8.a razreda

1 1 1 1 1 4.65 (Glasova: 31)

IMG-20180525-WA0011 copy copyIMG-20180524-WA0062 

Profesor matematike Danijel Krizmanić početak svoga rada kao profesor u Osnovnoj školi grofa Janka Draškovića počeo je s nama, 8.a razredom, kao razrednik pa sam odlučio opis profesora otpočeti s njim. 

 Profesor Krizmanić je osoba koja je i od prvoga dana, iako se još nismo dovoljno dobro poznavali pa sve do sada, nastojao učiniti što je najbolje za učenike, ne samo što je najbolje za njihove ocjene, nego i za učenike kao osobe u odgojnom smislu. Profesor Krizmanić je osoba koja prati rad učenika u cijelosti na način da bi mu, ako primijeti da se neki učenik trudi kroz cijelu godinu i da uporno radi, a da su rezultati ocjena malo nižih vrijednosti, uvijek dao priliku za veću ocjenu ako je ona ostvariva. Moje je mišljenje da je profesor Daniel, uz ostale profesore, najzaslužniji za nas kao osobe jer smo se s njim kao razrednikom družili svaki dan i tako svaki dan razvijali svoj stav prema školi. Kao profesor je jako posvećen svome predmetu, čvrstog i odlučnog stava i jako je strpljiv i uporan s onim učenicima koji stvaraju probleme na satu.

Profesor Vlado Anić je profesor iz geografije i povijesti kojega smo upoznali u 5. razredu. Na prvome satu kao i u daljnjem druženju dosta smo pričali o građanskom odgoju i tako poboljšali naše znanje putem spoznaja o ostatku svijeta koje nam je on pomogao da shvatimo. Na njegovom satu bilo iz povijesti ili geografije ponekad razgovaramo o nekim možda važnijim temama koje se odnose na nas i ostatak svijeta te trenutnoj situaciji u svijetu, ali čime smo vjerojatno svi intrigirani su priče iz njegova života koje dosta uspoređuje s temama o kojim pričamo. Pošto imamo povijest i geografiju samo dva puta tjedno prava je sreća da nam je on profesor iz oba predmeta. Profesor Anić uvijek bodri i savjetuje učenike da se bore za svoju ocjenu i uvijek im na neki način pokušava pomoći da ostvare taj cilj. Razrednik je 8.b razreda, ali ne radi tolike razlike između svoga i nekog drugoga razreda iako su nas njegove uzrečice "moj razred je najbolji " i " ako u mom razredu imaš simpatiju kod mene imaš zaključeno pet" uvijek nasmijavale ove četiri godine kao i ostale šale kojim nam uljepšava školski dan.


Profesorica iz kemije Vlatka Husetović koju smo upoznali prvo kao profesoricu iz biologije u 5. i 6. razredu. Profesorica Husetović je na prvi pogled jako stroga i profesionalna, ali to definira njezin stav i predanost prema njezinim predmetima, međutim ako se prilagodite njezinom načinu rada na satu zavoljet će te njezinu osobnost i prihvatiti kao drugu razrednicu kao što je to 8.a napravio. Na satu se uvijek radi punom parom i sa zajedničkom komunikacijom kojom nam profesorica pomaže da bolje naučimo gradivo koje se taj dan obrađuje. Profesorica se uvijek trudi gradivo koje nam nije jasno ponavljati dok zadnjem učeniku ne bude jasno kao što se to dogodilo u petom razredu s fotosintezom i staničnim disanjem. U cijelosti ukupno vrijeme sata posvećeno je usvajanju gradiva, ali uvijek ostavi malo mjesta za neku šalu ili neki "biser" od strane učenika koji su nas nasmijavali narednih dana kad god bi je se prisjetili. Profesorica Husetović, iako ima pune ruke posla, uvijek nam pokušava kroz listiće ili pokuse praktično primijeniti gradivo. S takvim radom i stavom s nekim od učenika je jako napredovala na natjecanjima iako to nije morala raditi.


Profesorica iz hrvatskog jezika Tilda Raić-Ergović nas je kroz ove četiri godine učila ispravno govoriti i upotrebljavati materinski jezik. Približivši nam koliko je bitno znanje i spoznaja koju dobivamo čitajući knjige, pripremala nas je za srednju školu. Ona je profesorica kojoj je stalo da iz osnovne škole ne izađemo polupismeni i poluobrazovani jer je sramota ne znati osnove svoga materinskog jezika. Iako su neki imali bolje, a neki lošije ocijene, svatko je u ove četiri godine naučio barem osnove hrvatskog jezika i, naravno, definiciju metafore. Profesorica prema svom predmetu, koji jako cijeni i predano svoja znanja prenosi učenicima, kroz svoj nas predmet nije samo učila da ne griješimo kod pisanja ije i je nego nas upozoravala i na greške većih, ali ne prevelikih razmjera. Moje je mišljenje da smo kroz učenje i predavanja profesorice Tilde spoznali koliko je težak, ali i predivan hrvatski jezik i da, zapravo, nismo znali da su naša znanje bila jedna mala kap u moru kojem se ne vidi kraj ni s najvišeg vrha. Ponekad, ali ne uvijek, na satu nas je znala nasmijati da bi razbila monotoniju u razredu.


Profesorica iz engleskog jezika Ivana Klinčić-Bartolić, koju sam ja upoznao u 4. razredu, a ostali su je znali od 1. razreda, profesorica je koja je u učenicima budila želju za znanjem i polako je nastojala davati učenicima razlog da na njezine sate ne dolaze namrgođeni nego vedri i veseli. Na njezinim satima smo osim engleskog jezika imali dosta zabavnih zadataka i igara kojima smo bolje naučili i utvrdili gradivo. Osim zadataka imali smo dosta prezentacija o raznim stvarima i događajima koje nam je zadavala i za koje smo se rado javljali. Većina gradiva iz engleskog jezika temelji se na upoznavanju načina života i kulture ostalih naroda u svijeta, našem osobnom razvoju i našem formiranju stava u kojem je pripomagala svakodnevno.


Profesorica iz fizike Luca Spetić je koju smo upoznali u 7. razredu slovi kao najstroža i najzahtjevnija profesorica na školi. Kod profesorice na satu nema šale, radi se punom parom kako bi se gradivo moglo najbolje usvojiti kako ne bi došlo do loših ocjena. Jako je poštovana profesorica od strane svojih kolega zbog svoga stava i predanosti poslu te je njezin rad s mnogim studentima vrlo predan i u praksi. Kroz ove dvije godine prošlo je more praktikanata, što govori da je profesorica Spetić jako dobra u onome što radi. Za naše dobro nas profesorica već od 7. razreda priprema za srednju školu i uistinu misli na našu budućnost. Profesorica je kod koje nema iznimaka i kod koje je "znanje znanje" i ne prihvaća neznanje jer je vrlo ustrajna i kod lošijih učenika pokušava izvući bilo kakvo znanje, bilo ono sa sata ili ono stečeno ponavljanjem i postupnim učenjem.


Profesorica iz vjeronauka Irena Smeh-Ugarković nas je kroz svoj predmet najviše učila o onome što je dobro, a što loše ili na što trebamo paziti kroz naš život. Profesorica Smeh nam na svome satu pokušava prikazati pravi svijet sa svim dobrim i lošim stranama i zbog toga osim vjere dosta pričamo o svijetu izvan učionice koji nam ona prikazuje kroz mnoštvo svojih priča iz njezina života. Profesorica Smeh je jako strpljiva posebno s učenicima koji nisu uzoritog ponašanja, ali ako kod nje isprovocirate i tu maksimalnu toleranciju i odmah će poduzeti mjere potrebne za takvo ponašanje.


Profesorica iz tjelesne i zdravstvene kulture Renata Radoš kod većine, a možda i svih učenika, ima lijepo mišljenje, često nas na satu ne zamara s ne bitni ili možda manje bitnim stvarima. Profesorica je koja ima puno razumijevanja i strpljenja prema svim učenicima, ali i strog i određen stav prema onima koji su takav stav zaslužili svojim ponašanjem. Prema učenicima koji ne mogu izvršiti neke od zadataka ima suosjećanja i razumijevanja, a prema onoma kojima se ne da raditi ima upornost i strpljenja natjerati ih da rade.


Profesor izbornog predmeta informatike Zlatko Bobić je profesor kojeg smo upoznali u 5. razredu, neki od učenika su već u 6. razredu napustili pohađanje navedenog predmeta što je po mom mišljenju bila velika pogreška jer se sada informatika traži za skoro svaki posao i jer se tehnologija svakoga dana sve više i više modernizira. Najuporniji učenici nastavili su pohađati navedeni predmet do osmoga . Osim učenja i rada na računalima naša grupa od 9 učenika dobro se slaže te se često natječemo na internetskim kvizovima i igricama koje igramo kada smo završili s obradom određenoga gradiva koje smo obrađivali taj dan.


Damir Piški je profesor tehničke kulture kojeg smo upoznali u 5. razredu. U učionici tehničke kulture je uvijek radno i uvijek se radi nešto bilo to obrada novoga gradiva ili rad na radovima ili ispitivanja i testovi. Iako je uvijek radno na satu, profesor ostavi i malo mjesta za pokoju šalu koja oraspoloži razred.


Profesor Armando Filipi iz glazbene kulture i profesorica Nikolina Šimunović iz likovne kulture su profesori koji predavanju predmete vezane uz umjetnost. Kroz svoje nam predmete prikazuju i dio sebe jer su oni strastveno pristupaju onom što rade i na koji način to rade. Upoznavaju nas o povijest predmeta i način na koji su oni došli do izražaja i ideja da postanu umjetnici. Posebno me profesor Armando potaknu da u slobodno vrijeme slušam neke od skladatelja kao što su Mozart i Beethoven, a preko profesorice Nikoline sam uistinu otkrio svoju umjetničku stranu.