Korisničko ime unijeti bez @skole.hr

Prijaviti se mogu svi koji posjeduju AAI@EduHr elektronički identitet.

Obavijest o rezultatima natječaja višednevne izvanučioničke nastave br.01/2022.

OŠ grofa Janka Draškovića

Vrapčanska 7, Zagreb

U Zagrebu, 08.02.2022.

 

OBAVIJEST

Povjerenstvo za provedbu javnog poziva i izbor najpovoljnije ponude za višednevnu terensku nastavu učenika osmih razreda OŠ grofa Janka Draškovića je na 2.sastanku povjerenstva održanom 07.02.2022. u 18,00 sati u prostorijama škole zaključilo da je na javni poziv za organizaciju terenske nastave br.02/2022. zaprimljeno deset (10) ponuda od deset (10) davatelja usluga, te da su sve ponude stigle pravovremeno e-mailom ili poštom.

Pristigle su ponude davatelja usluga:

1.Speranza

2.Autoturist Park

3.Koncept putovanja

4.Obord

5.KA travel

6.MMG putovanja

7.Galileo travel

8.ZEA tours

9.Stella tours

10.Spektar

Sastanku su bili nazočni predstavnici četiri agencije (Spektar,Obord, KA travel i Speranza).

Sve ponude su otvorene i pročitane članovicma povjerenstva, pri čemu je jedna (MMG putovanja) diskvalificirana jer ne nudi traženi smještaj, kako je u javnom pozivu navedeno u Vodicama.

Nakon razmatranja ostalih devet ponuda Povjerenstvo je odabralo tri ponude davatelja usluga a to su:

1.Obord d.o.o

2.Spektar putovanja

3.Speranza

 

Skupni roditeljski sastanak na kojem će roditelji biti upoznati sa ponudama i glasovanjem odlučiti o izboru davatelja usluge održati će se u utorak, 15.02.2022. u 19,00 sati preko ZOOM platforme.

Davateljima usluga podatci za prijavu biti će poslani preko e-maila, a za izlaganje svoje ponude imaju deset (10) minuta.

Predsjednica povjerenstva:

Ivana Klinčić Bartolić

 

 

Odmorko - aktivnosti za učenike preko zimskih praznika

2021-plakat

Donacija namještaja-hvala Zagrebačkoj banci!

U mjesecu darivanja Zagrebačka banka razveselila nas je velikom donacijom kvalitetnog namještaja za naše učionice i školski prostor. Lijep i funkcionalan namještaj mnogo znači našim učiteljima, ali i učenicima. Uz pomoć ove donacije naše učionice i prostori škole dobili su sasvim novi i ljepši izgled, a učitelji veliku pomoć u pospremanju brojnih materijala potrebnih za izvođenje nastave.

Još jednom veliko hvala Zagrebačkoj banci!!!

Obavijest o promjeni mjesta ulaza u školu

Poštovani roditelji,

od sutra, 17.11.2021., svi prvi i drugi razredi (osim 2. d) te oba razreda PSP-a ulaze na ulaz s parkinga škole.

Svi učenici klasičari koji odlaze nakon završetka redovne nastave bit će od strane učitelja dovedeni u predvorje škole te roditelje molimo da tamo dođu po njih.

Dvorišni ulaz za roditelje koji dolaze po djecu u produženi boravak i dalje ostaje otvoren od 15,30 do 17,00 sati te roditelji dolaze po djecu kao i do sada.

Molimo roditelje da se zbog. promjene ulaza u školu parkiranje na školskom parkingu odnosi isključivo na zaposlenike škole a na roditelje.

 

Zahvaljujemo svim roditeljima na razumijevanju!

 

Obavijest u vezi uvođenja COVID potvrda

Poštovani roditelji,

temeljem Odluke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, službenikai namještenika u javnim službama,službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te zaposlenika trgovačkih društava i ustanova od 12.studenoga 2021. godine, točka V., roditelji u prostor škole mogu ući samo uz predočenje EU digitalne COVID potvrde ili drugog odgovarajućeg dokaza o cijepljenju,preboljenju, odnosno testiranju koju su dužni dati na uvid ovlaštenoj osobi od strane ravnateljice prilikom ulaska u prostore škole.

Navedeno se odnosi i na sve ostale stranke i pružatelje usluga izuzev osoba koje u školu dovode dijete s posebnim potrebama.

Primjena ove Odluke stupa na snagu u utorak, 16.studenoga 2021.. godine

pdfOdluka_-_obvezno_testiranje.pdf

S poštovanjem,

Danica Rajković,prof;ravnateljica

Wiener osiguranje - postupak prijave nesretnog slučaja

Poštovani roditelji,

želimo Vas ukratko upoznati sa postupkom prijave  nesretnog slučaja kod osiguravatelja kojega ste izabrali za ovu školsku godinu a to je Wiener osiguranje.

U desnom dijelu naše web stranice u odjeljku "obrasci" nalazi se formular za prijavu štete kojeg je potrebno ispisati i ispuniti dio "prijava nesretnog slučaja".

Ispunjeni i potpisani obrazac možete donijeti osobno u školu,poslati po djetetu ili ga skenirati i poslati na mail škole. Škola ispunjava i ovjerava dio "potvrda ugovaratelja osiguranja".

Sa ovjerenim obrascem i pratećom liječničkom dokumentacijom roditelj odlazi osobno u sjedište Wiener osiguranja, Slovenska 24, Zagreb.

Radno vrijeme je svaki radni dan od 8,00 do 16,00 sati a subotom od 8,00 do 13,00.

Za eventualne informacije možete nazvati i na tel. 0800 25 80.

 

Početak nastave 8.11.2021.

Poštovani roditelji,dragi učenici,

sukladno odluci Gradskog ureda za obrazovanje redovna nastava u školi, modelA, počinje u ponedjeljak,8.11. 2021.

Parni razredii i PRO odjeli turnus ujutro, a neparni razredi turnus popodne.

 

 U prilogu je dopuna Uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije bolesti COVID-19 HZJZ- i MZO-a od 5.11. 2021.

 pdfupute_za_sprječavanje_i_suzbijanje_epidemije_bolesti_covid-19.pdf

 

 

Organizacija odgojno-obrazovnog rada 4. i 5. studenog

Prema odluci Gradskog ureda za obrazovanje 4. i 5. studenog 2021. godine nastava će se za sve učenike organizirati na daljinu, prema modelu C.

Nastava uživo započinje 8. studenog, parni razredi ujutro, neparni poslijepodne.

Svim učenicima želimo ugodne i odmarajuće jesenske praznike, ostanite zdravi!

pdfGUO_28.10.21.pdf

Enter za kontrolu

Enter za kontrolu Centar Luka Ritz pokreće novi program - psihosocijalni tretman za djecu s problematičnim korištenjem interneta i digitalnih tehnologija "Enter za kontrolu".

Program je namijenjen djeci koja su razvila ili razvijaju štetne psihosocijalne posljedice povezane s prekomjerenim i problematičnim korištenjem interneta i digitalnih tehnologija.

Osmišljen je radi zamijećenih i iskazanih poteškoća s problematičnim korištenjem interneta i digitalnih tehnologija, a s ciljem prevencije progresije daljnjih teškoća i uspostavljanja kontrole nad korištenjem interneta i digitalnih tehnologija za djecu te podrške i osnaživanja roditelja.

Program je namijenjen djeci u dobi od 12 do 15 godina, a cilj programa je strukturiranje i uspostavljanje kontrole nad korištenjem interneta i digitalnih tehnologija, smanjenje razine štetnih psihosocijalnih posljedica povezanih s istim te psihoedukacija i osnaživanje roditelja.

VIše o samom programu pročitajte klikom na plakat.

SUDOKU PRVENSTVO 2021.

 

Hrvatska Mensa uz potporu Agencije za odgoj i obrazovanje organizira Sudoku natjecanje za osnovne i srednje škole.

25. listopada u 12:00 sati u našoj školi  je održano Sudoku prvenstvo 2021,, na školskoj razini.

Sudjelovalo je 23 učenika viših razreda razreda u kategoriji Kadeti.

Svaka kategorija natjecatelja ima svoju rang listu i za svaku će se birati najbolji prema bodovnom pragu kojeg će prema rezultatima školskog natjecanja odrediti organizator.

Regionalno natjecanje će se održati 13. studenoga u 11 sati.

Sve informacije o natjecanju objavljene su i na stranicama Hrvatske Mense https://mensa.hr/

https://mensa.hr/vijesti/prvenstvo-osnovnih-i-srednjih-%C5%A1kola-u-sudoku.html

te na stranicama Agencije za odgoj i obrazovanje https://www.azoo.hr/

https://www.azoo.hr/izvannastavne-aktivnosti-arhiva/natjecanje-ucenika-osnovnih-i-srednjih-skola-u-rjesavanju-sudoku-zadataka/

Budući da se radi o novom natjecanju izuzetno smo zadovoljni sa odazivom i nadamo se dobrim rezultatima!

DONACIJA RAČUNALA PRIVREDNA BANKA ZAGREB

Sretni smo što možemo objaviti da je upravo na Dan škole 20.listopada 2021. Privredna banka Zagreb donirala našoj školi 30 računala. Radi se vrlo dobrim i uščuvanim rabljenim računalima. Ova donacija umnogome će nam olakšati rad u školi!

Ovo inače nije prva donacija Privredne banke Zagreb našoj školi.

U ime svih učenika i djelatnika veliko hvala Privrednoj banci Zagreb.Lijepo je kad se prepoznaju potrebe učenika i škole.

Danica Rajković,prof;ravnateljica

Školska godina 2023/24

S. Prije p. Poslije p.
1. 8.00-8.45 14.00-14.45
2. 8.55-9.40 14.50-15.35
3. 9.50-10.35 15.45-16.30
4. 10.40-11.25 16.40-17.25
5. 11.30-12.15 17.30-18.15
6. 12.20-13.05 18.20-19.05
7. 13.10-13.55  

jpg Kalendar 2023/24

Obrasci

jpg Ispričnica roditelja

jpg Upis u drugu školu

jpg Upis u izbornu

jpg Ispis iz izborne

jpg Ispisnica iz OŠ

jpg Wiener osiguranje

jpg Privole

hr/pocetna/prijavae-Potvrde

Office365

Profesori i učenici imaju pravo na besplatni Office365.

Upute za preuzimanje

Streljački klub "Kustošija"