Mjesec hrvatske knjige 2023.

1 1 1 1 1 5.00 (Glasova: 7)

mhk0Već se dugi niz godina od 15. listopada do 15. studenoga obilježava Mjesec hrvatske knjige u kojemu se želi dodatno naglasiti važnost čitanja, posebice među dječjom populacijom.

Slogan ovogodišnje manifestacije bio je Nek' ti riječ ne bude strana(c)…“, a naši su je učenici obilježili mnogobrojnim aktivnostima u školi i izvan nje u organizaciji školske knjižničarke.

nk

Učenici viših razreda zaigrali su zajedno s knjižničarkom Nacionalni kviz za poticanje čitanja „Pronađeni u prijevodu“ koji se temeljio na informacijama vezanima uz tri ponuđene knjige (Volker Mehnert, Claudia Lieb: Alexander von Humboldt, Stefan Boonen: Nahoče iz Wammerswalda, Frances Hodgson Burnett: Tajni vrt), a u sklopu izvannastavnih aktivnosti „Mladi knjižničari“ i „Čitateljski klub“ posjetili su i sajam knjiga Interliber.

i1

i2Osim razgledavanja i kupovine željenih književnih naslova učenici su na Interliberu sudjelovali i na edukativnom predavanju „Sto posto pismeni: Graffiti su umjetnost, a ne vandalizam“ na kojoj su saznali da su danas grafiti vrsta umjetnosti s najvećim zamahom u produkciji, ali i da unutrašnjost naše škole krasi mural značajnih hrvatskih grafitera Krešimir Budena i Slavena Kosanovića Lunara.

Sudjelovali su i na književnom susretu s poznatom spisateljicom za djecu i mlade – Sanjom Polak kojoj se jako svidjelo kako naši učenici promišljaju o važnosti čitanja, ali i činjenica da smo do Velesajma došli iz Vrapča jer ipak je ona naša kvartovska susjeda.

i3i4

U Mjesecu hrvatske knjige nastavili smo i s odličnom suradnjom s našom gradskom Knjižnicom Vrapče koja nas je u posljednjih mjesec dana ugostila na čak dva književna susreta! Učenici 2. d razreda upoznali su autoricu Maju Šimlešu i žiraficu Suli, glavnu junakinju njezinih slikovnica.

kgz1 šiml2

a učenici 2. c razreda uživali su na radionici pripovijedanja s autoricom Marijanom Brcko.

brca brcb

Uz sve navedene aktivnosti čitanjem smo se bavili i u učionicama u sklopu redovne nastave pa su drugaši s knjižničarkom obrađivali priču o vuku koji nije volio čitati, a četvrtaši su u školi u prirodi učili strategije aktivnoga čitanja.

Novi Vinodolski