Korisničko ime unijeti bez @skole.hr

Prijaviti se mogu svi koji posjeduju AAI@EduHr elektronički identitet.

Čitamo mi, u obitelji svi 2019.

1 1 1 1 1 2.47 (Glasova: 19)

čitŠkola je ustanova kojoj je jedna od temeljnih zadaća - poticati čitanje. Čitamo na nastavi hrvatskog jezika, stranog jezika, povijesti, geografije… u  školi stalno nešto čitamo. Tu je još i knjižnica i knjižničarka koja spominje neke nove knjige, zabavne knjige, poučne knjige, lektiru…

   A što je s obitelji? Domom? Koliko djece čita kod kuće knjige po slobodnom izboru? Koliko majki i očeva, braće i sestara i  drugih članova obitelji  čita?   Već šest godina nacionalni projekt „Čitamo mi, u obitelji svi“ želi unutar obitelji osvijestiti potrebu za čitanjem i dobrobiti koje ono donosi i za obitelj kao zajednicu i za dijete kao mladu osobu čije se čitalačke navike tek formiraju.

   Zbog toga smo se i ove godine uključili u projekt poticanja čitanja u obitelji. Dio smo velike obitelji od 115 škola diljem Republike Hrvatske u kojima će ove školske godine učenici trećih razreda svojim kućama nositi ruksak napunjen knjigama.  Brojka od 3.647 učenika, među kojima su i učenici naše škole, impresivna je.

   Učiteljice trećih razreda, Mirjana Herceg, Jelena Perše i Gordana Horvat – Margetić u suradnji s knjižničarkom Jasenkom Matošević odabrale su sedam knjiga: Dnevnik mačke bez brkova, Gregov dnevnik, Sve što sam naučila, Findus na kampiranju, Dobar pas!, Kako danas djeca rastu, Čarolija plastelina  iz 7  tematskih cjelina (carstvo dječjih priča; obiteljsko druženje uz stihove, stripove i humoristične tekstove; zbirka priča, pjesama i romani za mame, tate, bake, djedove, stričeve, tetke; slikovnica – obiteljska družionica; mali istraživači; odgoj djece i mladih; igrom do boljeg čitanja). 

   Projekt započinjemo 25.siječnja 2019. kada će prvi učenici trećih razreda svojoj kući ponijeti ruksak s knjigama. U ruksaku se osim knjiga nalazi i Bilježnica dojmova.

U Bilježnicu dojmova svaki će učenik napisati kraći sastavak u kojem će prenijeti svoje dojmove, osjećaje o obiteljskom čitanju. Možda se dogodio kakav zanimljiv događaj, nešto smiješno, nešto zabavno; a možda dijete voli pisati pjesme? I pjesme su dobrodošle. A roditelji mogu fotografirati jedan trenutak zajedništva te fotografiju zalijepiti u Bilježnicu dojmova na za to predviđeno mjesto.

Ovdje je nekoliko primjera dojmova iz Bilježnice koje su napisali naši učenici prošlih godina:

"Ja nisam bio baš oduševljen što sam dobio te knjige, ali sam bio sretan jer sam nešto naučio. Čitao sam knjigu o rekordima i zanimljivostima. Ta se knjiga svidjela i mojoj sestri. Mama je čitala knjigu Ja u zrcalu, a tata Čudesni nogomet. Svi smo se načitali!“

 „Najviše mi se svidjela knjiga Prošlost grada Zagreba jer sam naučio nešto novo o svome gradu. Pročitao sam i Obiteljski i rodbinski koloplet i sviđa mi se jer na šaljiv način objašnjava obiteljsko stablo.“

Roditelji su rekli:

„Čitajući „Prošlost grada Zagreba“ kao da sam se vratio u vlastito djetinjstvo. Izrazi kao feud, tlaka, Bela IV, slobodan grad gotovo sam zaboravio, ali ova me knjiga na to podsjetila – super akcija! Knjiga „Bijeg uz brijeg“ predivna je eko-priča s jakom porukom."

„Zajedno smo se smijali čitajući knjigu „Obiteljski i rodbinski koloplet“. Posebno oduševljenje kod djece je izazvala pojava šukunbake i šukundjeda.

Žao nam je što naprtnjača nije boravila u našoj obitelji malo duže, pa da pročitamo sve knjige“

   Roditelji i članovi obitelji upoznati su s ciljevima i načinom provedbe projekta na roditeljskom sastanku, tako da se nadamo da će sa svojom djecom kvalitetno, ovog puta čitajući, provesti slobodno vrijeme. Djeca najbolje uče oponašanjem, iako ona toga nisu svjesna, stoga iskoristimo to da bismo ih usmjerili prema knjizi. Koristi su višestruke: zajedničko provedeno vrijeme – neprocjenjivo, poboljšanje  kvalitete čitanja, stečena nova znanja, razvijanje mašte, poboljšanje komunikacijskih vještina i vokabulara…

   Da bi se projekt mogao provesti, potrebna je i suradnja nakladnika koji su prepoznali kvalitetu projekta te njegov doseg. Ove godine sudjeluju: Hrvatsko društvo književnika za djecu i mlade, Mozaik knjiga, Planet Zoe, Naklada Semafora, Lusio, Naklada Slap i Školska knjiga.

   Hrvatska mreža školskih knjižničara udruga je čiji članovi volonteri provode i koordiniraju ovaj projekt na nacionalnoj razini.

      Naša je škola i ove godine financirala kupnju knjiga za projekt za što zahvaljujemo ravnateljici, Danici Rajković. Nakon završetka projekta knjige će postati dio knjižnog fonda naše knjižnice tako da će i svi drugi učenici te knjige moći posuditi i pročitati.

 Tekst iz Hrvatske mreže školskih knjižničara - s podacima o projektu u našoj školi.

Školska godina 2023/24

S. Prije p. Poslije p.
1. 8.00-8.45 14.00-14.45
2. 8.55-9.40 14.50-15.35
3. 9.50-10.35 15.45-16.30
4. 10.40-11.25 16.40-17.25
5. 11.30-12.15 17.30-18.15
6. 12.20-13.05 18.20-19.05
7. 13.10-13.55  

jpg Kalendar 2023/24

Obrasci

jpg Ispričnica roditelja

jpg Upis u drugu školu

jpg Upis u izbornu

jpg Ispis iz izborne

jpg Ispisnica iz OŠ

jpg Wiener osiguranje

jpg Privole

hr/pocetna/prijavae-Potvrde

Office365

Profesori i učenici imaju pravo na besplatni Office365.

Upute za preuzimanje

Streljački klub "Kustošija"